Dött

Hahah här var det dött, jäklar va länge sedan det var!  Men mitt liv är alldeles för fullt och grymt för tid med en gammal data! ;)
 
Så vad har nu hänt sedan sist... Skolan går fint, dock är vi inne i en damp period med massa inlämningar och prov hit och dit. Allt är fint med hästarna också! Socky trimmas på inför söndag då vi ska till tirk och hoppa en LC, taggade till tusen då han går så bra just nu! Dock suger underlaget så har blivit många vändor till ridhuset men jag hoppas våren kommer SNART. Idag fick han laser och vilade men imorgon ska jag tömköra honom lite i ridhuset :)
 
 
 
Jag har även åkt på några hoppträningar med goa Countezz och satan vad hon hoppar... Hon tkr det är så sjukligt kul och bara hon ser ett hinder drar hon i högsta växeln, med mig farandes efter ;) 
 
Annars har nog inget speciellt hänt.. Just nu sitter jag vid datan och försöker skriva klart ett tal inför nationella i svenska samtidigt som jag pluggar matte inför matteprovet imorgon, hejaaaaa! Innan var jag nere och pussa på min älskade prins och tog in och nattade hästarna. Senare ikväll kommer min favvo och sover här, myspys <3
 
 
hahahah känner ni får massa fina instagram bilder just nu.... ;) Johannakolm heter jag dääär! Nej nu ska jag studera vidare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0