Lite uppdatering om läget!

Denna vecka har jag som sagt vart ute på praktik, har vart grymt verkligen! Socky har ridits som vanligt och han dressyrtränade i måndags och hopptränade i tisdags, båda träningarna gick han kanon, min finaste stjärna! <3
 
Annars har inget speciellt hänt, jag är sjuuuuukt taggad på tävling och behöver inte vänta alltför länge, nästa helg, på söndag åker jag till Högbo med min fina och rider en LB:1 :D Valt att lägga en dressyrtävling som första för året då vi får chans att komma ut och känna lite på formen utan massa hinder, sen är ju faktiskt min ponny en riktig dressyrponny numera ;) 
 
Sen den 3de februari är det planerat att vi ska drar vi igång hoppningen med att åka till lurbo, rider LD LC, tjohoooo! Åh super taggad! 
 
 
 
 
 
 
 
'
 
Min bästa kompis <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0