Roligt!

Hitta denna på en blogg och tyckte det var lite roligt :D
 

Två saker jag älskar...
 
♥ Sushi, asså seriöst godaste som finns ;)
 
♥ Hästar. Livet skulle suga utan dessa fina djur!
 
 
 
 
 
 
Två saker jag hatar...
 
♥ Folk som inte kan acceptera andra människor utan bara letar fel, värsta jag vet...
 
♥ Blodpudding, haha blääää så vidrigt ;)
 
 
 
Två saker jag önskar att jag hade... 
 
♥ Mer tid, fler timmar på dygnet tack!
 
♥ En unghäst att ha samtidigt som Socky. Skulle verkligen vela ha en yngre häst nu som är utbildad och klar när jag är för gammal för socky.
 
 
 
Två saker jag är glad över att jag har... 
 
♥ Mina fina vänner och bästa pojkvän. 
 
♥ Finaste socky såklart och att jag har bästa föräldrarna som vela lägga ner så mkt tid och så på mitt intresse, samt att jag får chans rida lite andra hästar åt olika, verkligen något jag utvecklats enormt genom!
 
 
 
 
Två saker jag inte tål... 
 
♥ Ormar, det måste seriöst vara värsta på jorden! Så äckliga och läskiga, uääää!
 
♥ Vara osams och bråka med fok. Usch mår jätte dåligt av det! Jag är värsta konflikträdd, hahah. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0