Hehe ops..

På väg hem från lurbo nu efter en mkt kall men ganska lyckad dag!

LD, helt ok runda , sista hindrena var en linje på långsidan och däremellan låg vi knas på sista hindret och socky tog inte min halvhalt så la en volt, annars felfri! 4fel och helt mitt fel :)

LC, hehe skäms lite, socky hoppade superfint denna klass, mkt bättre än första. Men så när man skulle till sista i grunden red man förbi ett i omhoppningen som man skulle hoppa då och då vart det stopp i hjärnan så råka hoppa det, hahah asså så pinsamt ;) ute. Men förutom att jag var totalt klappkass och förstörde för socky är jag nöjd med dagen :) och det är så enorm skillnad mot vad det vart och känts tidigare, så nu åker vi hem och tränat vidare med nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0