Taggar!

Dagen började med att jag och gustav stekte typ 900 plättar, sjukt många blev de, hahah sen åkte han hem och jag trampa ner till stallet vid ca 10. 
 
Jag började med att jogga ut en sväng på Socky, och herre guuuuuud så fin han var!!!
 
Efter det mockade jag och sen målade jag, eve och Elin hela stall taket, de tog typ hundra år men nu är det vitt och fint :) Efter det putsade jag alla mina grejer jag använde idag samt putsade och fixade allt inför imorgon.
 
När allt var klart tog jag in Socky och friserade till han lite samt tvättade benen + svansen, lindade benen samt tog på han gosse täcke, så nu står han och myser i sin box :)
 
Nu är alla grejer rena och in packade i bilen, kvart över 7 rullar bilen mot enköping imorgon och jag är taggad!!!! Målet med dagen är fina rundor och framför allt ska vi ha jäklarns roligt!
 
han är så fin så jag dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0