Hemskt...

Hemskt dålig uppdatering men har helt enkelt fullt upp med att leva livet ;)

idag fick Socky jogga en sväng i skogen då han förmodligen hade lite träningsvärk från igår när vi var ute på stubbåkern, han kändes iaf sååå fin och var pigg och glad , min fina<3

Red även marinette , mockade , fodrade , putsa och gjorde lite mer mys i stallet , äääääälskar mys dagar i mitt favorit ställe hos mitt favorit djur!:')

Nu ska jag sova, klockan ringer halv 5 imorgon för att jag ska hinna mocka innan skolan. Det är ingen dressyrträning för mig imorgon då jag ska på en föreläsning om typ mental hälsa på klubben ist, jätte intressant!:) ska försöka hinna rida Socky mellan skolan och den men annars får de väl bli en natt ridtur, för rida de tänker jag göra ;)

Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Modman

Sov gott!!!

2012-09-16 @ 23:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0