TRÖTT

Helt död är jag, men tänkte dra lite snabbt vad jag haft för mig idag!
 
Började dagen med pannkaks frulle tsm med Gustav som sov här, massa mys. Sen direkt när han åkt hem åkte jag till stallet och gav hästarna lunch innan jag mockade och fixa klart allt där. Sen red jag ut på Audi, joggade honom då han håller på och sätts igång från en hagskada som han fick för ett tag sen men han kändes grymt pigg och fin, såååå fin häst! Sen red jag samma sväng på Socky men han gick lite hårdare, han var duuuuktig! Sen putsa jag och gjorde klart i stallet innan ja åkte hem och laga suuuuuuushiiii! Gustav kom och åt och sen kolla vi film resten av kvällen, lördags mys och nu har han nyss åkt hem.
 
Imorgon ska jag upp tidigt , för ska klippa Socky , fixa stallet, rida Audi och Socky innan klockan ett då vi ska äta hos mormor då, ojoj ;) 
 
Godnatt! <3
 
 
åh min finaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0