Fullt upp!

Har haft massa roligt senaste dagarna så inte hunnit bloggat men nu är det dags :)

i torsdags var jag in till stan med mamma och eve. Vi käka sushi och shoppade, fick med mig en typ blus , byxor skor och jacka hem, mycket nöjd!

Igår var jag nere i stallet på morgonen och red och så och sen åkte jag och några kompisar in till Gävle för att bowla, äta mat och avsluta med att gå på bio, vi såg paranormal activity 4, eller aa de såg, jag blundade mest hela filmen, så vidrig ;) sov hos Gustav sen med och tog nio bussen hem imorse.

Nu är jag i stallet och ska vara här mååååånga timmar! Ska rida och putsa på socky, typ klippa manen och så. sen ska jag putsa grejer, mocka och fixa stallet och sen ska jag och eve kratta och mocka hagarna , så himla mysigt, jag skulle kunna flytta in hos socky :')

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0