Förlåt!

Hehe nu var de dålig uppdatering igen ;) Men har fullt upp och är så trött om kvällarna så orkar inte sitta vid datan!
 
Socky gick iaf kalas på träningen både i mpndags och tisdags, min stjärna! <3 Idag har jag haft studiedag, och har det även imorgon, sååå skönt! Idag gick jag ändå upp ganska tidigt för skulle fixa stallet och sen red jag Audi, tömkörde murre samt promenerade Socky, alla skötte dig super, gull pojkarna! :) Sen åkte jag till gustav och kom hem därfrån ca halv 10. Nu ska jag krypa ner i min säng och sova.
 
Imorgon ska Socky få komma ut i skogen och galoppera ordentligt, blir alltid så dåligt med konditionsträning när det är skola eftersom jag inte hinner hem innan det är kolsvart men imorgon ska han få röra på tjockis magen ordentlig! :)
 
Cedergårdens Irish Socks <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0