Kort vecka

Känns inte som fredag då vi gick bara 3 dagar denna vecka, skönt! Var hemma vid halv 1 igår men det var kanon! Dock känner ja mig lite död nu.. ;)

Ska strax trampa ner till stallet och min saknade Sockis, blir lite bus i skogen idag, mys.se :)

Idag hade vi sovmorgon i skolan samt dans sista timmen. säger bara att blir jag inte bättre på detta kommer jag få gömma mig under hela balen, för detta var kaos..... Samt att typ alla i min klass ägde på de, bara ja som var oduglig, stackars gustav.. men mne, man kan inte vara proffs på all, right? ;)

Aja hörs sen!


haha slumpad bild på två galet koncentrerade saker!


Kommentarer
Postat av: Paddan <3

Du kommer vara finast på hela balen lovar! ;) <3

2012-05-06 @ 21:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0