känns helt ok!

När ja kom hem från skolan idag åkte jag och mammi dirr ner till stallet. Medan jag gjorde stallet gick hon en promenad med kungen! Sen när de kom tillbaka och jag var klar borstade ja samt pussa honom innan han fick gå ut i hagen igeeen :)

Sen åkte vi i full rulle hem igen och så bytte jag om sen när pappa kom hem från jobbet åkte vi in till gävle. Var på en typ träff på Real. Kändes kanon och de var jätte mysigt där med snälla läarare, ska nog bli bra! 

nyss kommit hem, nu blir de duschen innan sängen, imorgon är det hoppträning på ute banan igen, taggar :D


bild från en träning förra året när vi hoppåade på stora ute banan, älskart!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0