herre jesus fy i helskotta vad jag är trött på biologi!

Skrev just klart min biologi inlämning, frid i själen!!!!!!!!!! Vart sex sidor, heheh skyll dig själv mariette som måste läsa denna skit ;)

 Vart iaf lyckad dag i valbo. Köpte det jag skulle och hittade skor, bra bra :)

Jag och josse skrittade hästarna ca 55 min i morse i skogen, jätte mysigt! Red en runda där man rider både i skogen, på asfalt samt på grusvägar, varierat underlag i mitt <3!

 Heheh nu känner jag att detta börjar spåra ur så bäst att sluta.. Nu ska jag duscha och sen sova. Lr aa, lite tv titt förtjänar jag allt innan ;)

Imorgon är det dressyr träning, kul kul :) Rider dock inte förens vid typ halv nio kanske? fett jobbigt...



Godnatt för idag!!



finissss :)


Kommentarer
Postat av: Paddan <3

Bild på de du köpt? :)

2012-05-13 @ 21:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0