dagens aktiviteter!

Regnet öser ned och min hals gör ont, tjoho lixxxss :) 

Men men, Idag stannade ja kvar en timme efter skolan för att gå på markaden, tradition vare ja. Köpte iaf en rem och en påse nougat.

Sen när ja kom hem åt ja mat innan ja trampade ner till stallet. Mockade och gjorde i orning allt innan jag tog in Socky.

Trottsade vädrets makter och var ute och galoperade honom i ca 1 timme i skogen, ganska mysigt faktiskt! Socky var jätte fin och glad trotts regnet öste ned!

 Sen när jag kom hem hade Peder tagit in resten av hästarna så bytte lite täcken på de innan jag torkade Socky torr med hans super manliga rosa handduk, han stod och sov på gången medan jag gnugga på, gullen<3 Sen när han var torr och ja hade fått bort all lera som stänkt ned oss fick han på sig sin gosse pyjamas innan han fick gå in och äta sin kvällsmat!

Sen putsade jag alla grejer ordentligt samt tvättade skydden han hade. sista jag gjorde var sopa gången innan jag tog min svarta blixt och trampade hem i regnet!

Nu har jag nyss duschat och ätit en macka, nu blire biologi plugg innan sängen.


Puss godnatt !


biffen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0