morninnnnggg

Go morgon !

Jag har inte gjort något idag, massa sköönt, ska laga lunch nu(duktig tjej) sen trampa ner till stallet :)

Socky trampade ju av sig en sko igår så blir förmodligen bara en promenad idag. Tack och lov har ju de mesta av isen smält så han slipper halka omkring iaf!

Sen ikväll skulle jag åkt till mina favorit kusiner men lär till att stanna hemma och plugga fysik.. Blir själv imponerad utav hur otroligt seriös jag låter, men jag SKA ha bra betyg på det där äckle provet, thats it, hehe och med tanke på att orden i boken just nu känns som ett annat språk är de bäst att lägga i en högre växel.. 

Men först ska jag spendera några(läsmånga) timmar med mannen i mitt liv!

hörs sen, puss!


längtar till sommaren gör jag med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0