Skit frågor ;)

Hur började det: 1. På vilken klubb började du rida?: Jag började rida på Frebroridlekis men var medlem i TIRK :)

2. Vem gjorde dig till den ryttare du är idag?: Alla hästar jag ridit samt alla tränare. 

3. Vilken häst har lärt dig mest?: Ladden, utan tvekan. Han lärde mig rida, innan åkte jag häst ;)

4. När började du tävla högre än klubbtävlingar?: Hm, 12 kanske? 

5. Vilken häst har du mest placeringar med?: Sockyyy

Dressyr: 1. Vem är den mest utbildade häst du ridit?: Hm, Elins förra b-ponny Rossini tror jag.

2. Vilken häst har du din högsta dressyr placering med?: Basun tror jag :)

 3. Vad är det svåraste program du ridit?: Tävlat lr ridit? ;) red iaf upp nå äckligt svårt på Ladden, men tävlat är de LB:1, snaaart LA:1 ;))))

4. Vad tävlar du för klasser?: LC-LA tyyp :)

5. Vad har du tagit för placeringar i år?: 2a placering i högbo LB:1 med Socky.

Hoppning: 1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?: Ladden, 130 typ.

2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd?: Ladden, 120 typ

3. Vad tävlar du för klasser?: Typ lc lb.

4. Vad har du tagit för placeringar i år?: Har inte ridit många tävlingar alls i år pga av skadad ponny mm. Så minns inte, men någon har de väl blivit? ;)

5. Vilken klubb föredra du att tävla hos?: Hemma, Högbo, nej jag gillar många klubbars tävlingar!

Häst: 1. Vem är den hetaste hästen du ridit?: Red en vild c-ponny i fredbro som hette Ronja någon gång, crazy häst ;)

2. Vem är den starkaste hästen du ridit?: Gud jag vet inte!

3. Vem är den minsta hästen du ridit?: Birk tror jag.

4. Vem är den största hästen du ridit?: Hm, Cissi hanssons Bagheera, gigantisk ;)

5. Vem är den häst du tog grönakortet på?: Häst?? ;)

6. Vem är den häst du tävlade först i dressyr?: Basun skulle jag tro

7. Vem är den häst du tävlade först i hoppning?: Puzzel, sur liten shettis ;)

8. Vem är den häst du tog din första placering med? Jag vet inte, Marinette kasnke?

9. Vem är den häst du tog din senaste placering med?: Socky

10. Vilka hästar har du tävlat i lag med?: Basun bara

Antingen eller: HästPonny

Dressyr – Hoppning

Utomhus tävling - Inomhus tävling

Satsa för segerFis rida,  Bror på ;)

Vitt schabrak – Personlig färg

Ridstövlar– Chaps

Spilta – Box

Spån – Halm

Räcke – Oxer

Kompisar i hagen – Ensam


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte P mer utbildad än Rossini? ;)

2012-06-29 @ 22:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0