Beach 2012!

Idag har jag cyklat till stallet, fixat klart där, ridit Socky, cyklat hem, cyklat tillbaka, mockat och gjort klart i Josse och mammas stall, cyklat med josse när hon red samt cyklat hem, hur duktig? ;) Sommar formen kommer snart sitta som en smäck, hahah lr inte ;)

Nej men Socky var fin, red ut och myste lite bara då  han jobbad på ganska bra igår :)

Imorgon ska han få trimma lite försiktigt på banan tror jag, terräng på onsdag ju, sen på kvällen ska jag upp till tirk och kolla lite hoppträningar. Sista för året är det, dock ska jag inte rida utan de är mamma och josses tur. men roligt att titta :)


läskigt så jag älskar denna ponny och sport!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0