Fullt upp!

Fullt upp om dagarna, mys :) Socky mår kalas och lever livet i sitt nya stall! Både han och Ari var fina när jag red idag! Kvällen spenderades på Tirk, städade och gjorde fint inför de nationella tävlingarna som är snart :)
 
Var nere och tog in hästanra efter. Assåååååå åh dog lite så söt Socky var dåå, Vi hade släppt de i en stor gräs hage tidigare på dagen, Socky ensam och marinette och audi tillsammans bredvid. Så nu på kvällen skulle jag och josse ta in de och marinette och audi stod vid grinden men Socky syndes inte så då ropade jag på honom och då kom han galopperandes genom typ hela hagen, hur snabbt som helst, jag dör så gullig han är min lilla skatt! :')
 
love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0