Full fart!

Tjaaaaa bloggen!
 
Kom nyss hem från uppsala. Var inne och käka sushi med bästa Madde och Johanna, sjukt mysit :)
 
Annars har jag haft fullt upp idag. Trimmat ponnyn i en hage vid stallet. Han kändes faktiskt fin men underlaget sög apa. När jag travade av lyckades vi krascha ner på knäna.. Dock ramlade han inte helt och gjorde heller inte illa sig alls. Ända som hände var att fram lindorna vart leriga, tur det! Bebisen <3
 
Sen har jag fixat i stallet och tagit hand om djuren här hemma. Ska snart gå och sova tror jag, överdrivet trött men sörst blir det lite soff mys.
 
Imorgon ska jag upp och rida tidigt. Sen ska jag och Josse åka till tierp och köpa spån och maaat, kylskåpet ekar ;) Nej nu ska jag byta om , puss (:
 
Tääävlings sugen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0