Finaste

JÄVLA ÄCKEL DATA !!!!!!!!!!!!! Hade skrivit ett jätte långt inlägg om dagen så försvann det!!!!

Så drar en kortare verision för orkar inte,, Gick iaf upp 06.15  och cyklade till stallet. Där gav jag hästarna frukost innan jag tog ut dom.
Sen mockade jag innan jag tog in socki och zoogin och borstade, lindade och fixa dom innan josse och mamma kom. sen åkte vi till ridhuset med dom.

Började med att rida Zoogin och han var jätte fin!! Jobba mycket med att samla honom utan att han tappade trycket samt red lite övergångar. 

Sen red jag Socky och han var sååååå fin idag! Målet var att få honom att gå i en lugn takt utan att tappa trycket i bak.

 Sen när vi kom tillbaka borstade, linimenatade och bytte jag täcken på om innan de fick gå ut och äta lunch :)

 Sen fixade jag de sista i stallet samt putsade grejerna de hade.

Sen åkte jag hem och åt lunch och nu sitter jag här((:





mina fina killar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0