hej (:

Go kväll bloggen :) Helt slut efter min över aktiva dag ;) Haha!

Var iaf nere i stallet imorse. Mockade och fixa i stallet sen red jag ut barbacka i solskenet i ca 50 min på Socky. Hur mysigt?? Han var iaf jätte pigg och glad och skötte sig kalas.

Eter de cyklade jag hem käka lunch sen var de dags för pulka åkning. HUR KUL SOM HELST!! Haha, vart lite blött bara då jag bara hde mjukis byxor men de var de värt. Sen vandrade vi hem de två km det är till pulka backen igen och kolla lite film och tinade oss. Sen åkte kåmpisarna hem och ja åkte då med mamma till tirk och kolla dressyr träning.

 Nu har jag nyss chillat lite vid tvn och ska nu gå och måla mina naglar innan jag lägger mig i sängen och sover.

Imorgon händer inget spec så ska bara ta hant om hästanra, plugga och dega. Skööönt.



Peace




mysig höst bild får avrunda dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0