Godnatt!

Har vart full rulle hela dagen idag så nu längtar jag efter att få krypa ner i min säng. Socky skrittades imorse bara pga underlaget, usch hatar denna is :/ Sen näe jag kom hem åkte jag till gustav och firade 5 fina månader med honom, hjärtat mitt<3 Sen åkte jag direkt till mina kära kusiner och käka massa mat där, mys på hög nivå!
 
Glömde även säga att jag var i ridhuset och trimmade Socky för några dagar sedan och oj så fin han var! min stjärna<3 Joggade fram med gramanen och sen tog jag av den och trimmade jag honom lite och det kändes verkligen bäst!
 
 
ILY
 
 
Imorgon är det nyår och jag är mkt taggad! Har stallet på morgonen så ska upp då och mocka rida osv innan det blir hem och fixa innan det bär av mot vendel för partyyy! De som äger stallet ska ta kvällen och ta in hästarna lite tidigare så de inte är ute ifa de börjar smälla raketer och så., sen kollar de till de och fodrar igen senare på kvällen innan de släcker stallet.  Känns skönt att veta de kommer in tidigt och ordentligt, slipper jag oroa mig för min älskling<3
 
 
Nej nu ska jag sova och om vi inte hörs något imorgon önskar jag er alla gott nytt år och var rädd om varandra! Puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0