Trött tjej!

Var nere på Tirk halv 7 imorse och åkte därefrån kl 8 på kvällen. Förutom att det ös regnade till och från så jag höll på att dö av frysighet var det självklart mkt trevligt och såg MASSA fina hästisar! :)
 
När jag kom hem åt jag min egenlagade hälso middag ( ;) ) duschade en snabbis och bytte mina dränkta kläder mot torra inna jag och mamma åkte ner till stallet. Fixade i stallet innan vi tog in hästarna och nattade de. Jag borstade även Socky lite men han hade haft täcke så han var ren och fin :) Sen fick han kvällsmat och massa pussar så nu står han inne och myser, min lilla älskling! <3
 
Nu ska jag krypa ner i soffan , är fortfarande kall efter dagen. sen blir det sängen, galet trött!
 
Mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0