tidsinställt inlägg!

Visste ni att...?
 
* Jag är liivrädd att gå till tandläkaren, typ värsta jag vet. Mamma måste alltid åka med mig OCh följa med in i rummet, pinsamt ;)
 
* Ett av mina mål med Socky är att ha startat fälttävlan innan jag blivit för gammal.
 
* Jag gillar söta barn, men inte tjocka gnälliga. De vill jag bara skrika åt.
 
* Är jag i stallet tidigt  på morgonen saknar jag Socky på kvällen sen. Besatt? Kanske liteee
 
* Första gången jag tränade för mina tränare Linda åkte jag hem med bara en sak i huvudet, henne ska jag aldrig rida för mer! Nu däremot tycker jag hon är en av de bästa jag ridit för och älskar träna för henne.
 
* Jag älskar serier och kolla på galet många samtidigt.
 
* När jag var mindre var jag BESATT av serien stallkompisar. Haha tycker fortfarande de är sjuuukt bra, men inte riktigt som förut ;)
 
* Jag har ålders ångest. Vill inte bli vuxen...
 
* Jag velade jätte jätte mycket när jag skulle söka gymnasium. Ena dagen var jag säker på en sak medan nästa dag ville jag gå något helt annat.
 
* Socky var det tredje hästen jag provred och efter jag skrittat ungefär ett varv på banan visste jag att han var rätt häst.
 
* Ladden är den häst jag kännt mig säkrast på att rida av alla hästar. Jag litade alltid på han till 100%.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Sv: Tack så mkt! :)

2012-08-06 @ 14:19:33
URL: http://ezzaaass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0