Rörigt inlägg!

Men har inte suttit ner alls idag så uppdateringen har inte vart på topp direkt.. Började dagen med att klockan ringde 04.30, yeaaah me likeee, not. Aja steg upp och åkte till stallet. Fixade stallet och red ponnyn, han kändes bra, imorgon ska han trimmas en sista gång inför tävlingen! Sen åkte ja hemoch duscha innan ja åkte in till stan. Fick med mig lite kläder hem, wihoo. Lyckades även snoka upp Gustav som hade varit i skolan(Moahahhah ja har en vecka lov kvaaar! ) så tog me han hem ;) haha efter han åkt käka ja middag sen gick jag och mamma ut och gick. Efter det var de fika hos mormor innan vi åkte ner och tog in hästarna. Lindade Sockys ben och fodra så nu mår han som en riktig prins!
 
Nu ska jag putsa klart mina tävlingsgrejer inför lördag då jag kommer ha fullt upp imorgon, åh tagga tävling!!
 
mitt favorit hjärta!

Kommentarer
Postat av: Agneta <3

Bild på sakerna du köpt? :D

2012-08-16 @ 21:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0