Ponnyn levererar vidare!

Kom nyligen hem från kvällens hoppträning, såååååå kul var det att komma igång och träna igen, saknat det!  Och herre jesus i himlen, min ponny var så obeskrivligt töntigt fin så jag tror jag smäller av. Lätt en av de bästa träningar jag ridit på honom. Vi red typ en markarbetes bana med massa klurigheter och Socky gjorde allt galant! Hoppade inge högt alls, högsta var kanske 90 utan fokuset låg på att få hästen att lyssna på hjälperna.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen dyka ner i min säng, alldeles för trött är jag!! Imorgon efter skolan ska jag stanna kvar i tierp ett tag och vara med Gustav men sen ska jag ta bussen hem och sen vidare mot stallet och min stjärna! Han ska endast få gå en promenad i grimaskaftet imorgon då han gått två fantastkiska träningar irad nu :)
 
Godnatt alla!!!!!
 
bästa platsen på jorden är på din rygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0