Bästa!

Var ju iväg och tränade hemma hos min tränare Linda idag, vi hoppade ute på en gräs äng och det gick riktigt bra! Vi hoppade en lydnads bana typ. I början var Socky lite sur, för vi hade galopp bommar innan en oxer så han tvingades samla sig och han tycker det är tusen gånger roliagre att springa jätte snabbt och hoppa jätte stort ;) Men efter lite små bråk gav han med sig och efter det var han kanon hela träningen!
 
När jag kom hem fixade jag stallet, tvättade han, linimentade benen och gav han massa morötter :) Putsade även alla grejer.
 
Nu har jag nyss ätit middag. Ikväll blir det soff mys med mamma, ska tvinga henne se hela första sagan om ringen filmen, älskar den! Men ska även ner till stallet och natta bebisen och linda hans ben med back on track nu när han tränar två dagar :)
 
Älskade ponny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0