äntligen hemma!

Spenderade större delen av dagen nere på tirk, många fina hästar och rundor! :) När jag kom hem fixade jag lite snabbt i stallet innan ja skynda hem för att käka pizzaaaaaaa, tjock tjej. Sen trampa jag ner till stallet för att trimma min stjärna, jag har inget att säga om den saken. Dert är heeeeelt obeskrivligt hur fin Socky blivit denna sommar, helt otroligt! Så himla mysigt hade vi ute i skogen, solen sken och det vaar svalt och skönt, underbart! När jag kom tillbaka borstade jag honom ordentligt, smörjde in hans hovar och lindade benen med back on track och gav honom massa morötter och pussar.
 
mitt älskade hjärta ♥
 
 
 
Nu ska jag byta om innan jag kryper ner i soffan, jätte trött. Ska spendera kvällen framför dexter med josse, myspys. :)
 
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Lotta Björk

nej vad läskigt öga :o
puss <3

2012-08-13 @ 12:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0