taggad????? NJaaaee

Hehe känner mig inte så jätte tagg på att fira något när jag sitter här i smutsiga ridbyxor och håret i en klump på huvudet.. ;) Men men, någon dag på året lär man väl bete sig som en vanlig ungdom..

adrian skötte sig iaf fint! Mycket bättre än sist jag red honom så det var kul :) Mockade även marinette och hans box innan samt jag mockade boxarna uppe i stallet innan ja skrittade Socky.

 Skrittade ut på Socky barbacka i bara grimma idag, så fick han stanna och äta lite gräs på vägen, MYS på hög nivå!!!!




nu ska jag baka klart min kaka sen blir de duschen.

om jag inte hinner blogga någe mer idag får ni ha det så jätte bra så hörs vi imorgon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0