död cheyyyyyy

Var uppe vid kvart över 5 imorse, fy faeeen. Fixade klart stallet hos hästarna för sista gången innan bilden rullade iväg till maddeeee!! Var hos henne vid halv 8.

Följde med henne till Tirk på deras Lokal/regionala ponny tävling som ja skulle åkt på:( Så fick bli häst skötare ist!!De gick iaf kalas för henne! Maggis var felfri båda och cmell vann Lcn och fick ett pet i lbn, Duktig tjej och ponnys! :)

Var hemma ungefär halv 5 så åkte dirr ner till stallet.
 Mockade boxarna och fixade klart stallet innan ja tog en promenad med min super staar! Sen borstade jag honom innan ja nattade min lilla bebis, tog på honom pyjamas och gav honom hans kvällsmat, mysigt värre!

Nu ska jag duscha innan ja ska dejta kudden. Skola imorgon och jag är lagom tagg..




Snodde en bild av Madde :) Nöjda efter lyckad dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0