dagen

Börja dagen med att gå upp alldeles för tidigt.. Var nere och tog ut hästarna och fixade klart allt i det stallet sen åkte jag till Tirk med Marinette.

Jag är med i en sattsning på klubben gör som heter Tirk talang, då vi får ett x antal träningar, föreläsningar och vi åker även till Strömsholm i sommar. Kanon kul! :)

Men pga Socky inte är helt 100 tog jag Marinette ist. Vi hoppade en typ lydnads bana som bestod utav en 5,5a, travbommar, galoppbomsserie, och en serie med tre räcken. Hon var jätte fin faktiskt och hoppade riktigt fint!


sötan

Sen när ja kom hem fixade jag klart henne och grejerna innan ja cyklade vidare till Socky. Fixade klart till honom i stallet innan jag gick en promenad och borstade honom. Han var pigg och glad och skrittade på i full fart!!


hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0