mitt hjärta<3

Gårdagens tävling slutade inge bra :(

 När jag red fram tyckte jag han kändes lite konstig och loj men på framhoppningen hoppade han så jag tänkte att jag skulle gå in på banan ändå.
Red Ld lc för att få lite go känsla då det var sista ute tävlingen och ville sluta med själförtoendet på topp. 

Aja på banan kändes han lite osäker. på nummer två red jag som en PAJAS hahahahhahaha inte okej johanna. så Fick fyra fel på den men resten var felfri.

 Sen i lcn kändes han ungefär lika på framridningen och hppningen.. Mamma tyckte han gick som vanligt och såg inget så gick in på banan.

 Fick ett stopp på 2an då kände jag att allt inte var ok så tänkte gå ut efter fyran då det var en linje från 3 till 4 men efter 3an ville han inte mer.

 Så när vi kom hem sprang jag med honom och då syndes det inget men när jag red tyckte jag det kändes som vänster bak så longerade honom lite och då var han halt :(

 Så han hoppade en och en halv klass trotts att han hade ont. Vilken kämpe

  Så veterinären ska komma ut på fredag och titta igenom honom utifall det är något eller om han bara gjort illa sig i hagen eller liknande.

Så ska gå med honom fram tll fredag.


Bästa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0