LöRdAg

Hej bloggiiiiiiiii (: Tänkte ta lite snabbt vad som hänt senaste dagarna :)
i torssdag dressyr tränade jag. Det gick JÄTTE BRA ! finaste ponny<3 vart inga bilder då min syster är tjock ):

 hehe sen joggade ja honom lite i går ute i skogen. myyyyssss! Hade Gele ben då vi orienterade i skolan. gissa vem som sprang på MVG tid ????????? Hehe kungen här (y)

Idag steg ja upp kvart i 7!!!:O Vaknade helt själv då :O knäppa människa.
Åkte iaf till stallet klockan 7, tog ut hästarna mockade och fixa klart hela stallet sen borstade jag Zoogin och klippte man, svans och hovskägg innan jag gick med honom i i ca 40 minuter. Vi hade välldigt mysigt på våran promenad!
 Direkt när jag var klar med han tog jag in Socky och gjorde i ordning honom. Red ut en sväng istället för banan då jag ska träna dressyr på måndag så tyckte han kunde få gå i skogen idag istället.
 Var ute i typ 1 timme och 15 minuter. Både galopperade på ganska mycket och mys skrittade,
Han var så himla fin! BÄSTAAAA<3

Nu har jag precis ätit lunch. Ska rida Ari nu på eftermiddagen men först ska jag chilla lite.

 Puss


<3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0