Im still alive.

Även fast ni inte vet det ;)

 Har 7kt mycket i skolan just nu!!!!!!!! men gissa vilken kung som satte  mvg på bilogi provet idag??????  jag kan ja ;) Hehe,

 Zoogin gjorde en helt sjukt underbart bra dressyr träning i måndags! Han var hur fin och duktig som helst! Goaste lilla prinsen min<3

Hihi en bäbis Zoogin! Vintern då han var tre/fyra någonting!

 Och Socky hopptränade igår och kan bara säga OMG. Det var hur länge sen som helst jag hade den känslan på honom. Han var SÅ FIN! Drog mot hindrena och hoppa väl och nogrannt. Skulle kunna lagt mig på marken och grinat för det var så roligt! Han var helt felfri genom hela träningen. Var inte i en bom och tvekade inte på ett hinder. Finaste bebben<3

<3

Idag ska zoogin jogga i skogen och Socki ska skritta ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0