Hej bloggisar!

Sitter här ny duschan in rullad i en handduk och är helt slut.

 Tränade ju som sagt dressyr i söndags och ni anar inte hur underbar min ponny var!!!!!!!!!!! Bästa dressyr träningen någonsinn och det var världens oväder! Blåste satan, regnade och haglade, men herre gud vad min ponny kämpa på! jobba med öppnor och lite ökningar (((: Bäst va han ! <3

 Idag broddade jag honom då vi fått massa is här , det tog typ tusen år då brodd hålen inte sammarbetade.. Men sen skrittade jag ut en sväng barbacka, mysiiii.

 Zoogin fick vila då han inte hade nå brodd i fötterna samt att ja var nere på Tirk efter skolan så kom hem ap sent. Men borstade och pussa lite på honom.

 Imorgon är de iaf hoppträning :)

 Och just det, På söndag klockan 3 hoppas jag se er Alla uppe på Tirk då det är deras årliga jul show och gissa vilka filurer som medverkar i maskerad hoppningen??? ;) Hihi hoppas ni kommer :D

Nu blir de en dejt med kemi boken och sen sängen. Puss på er hörs nästa gång jag har tid att sätta mig ned och andas lite vid datis ;)


Söt billlllldddd : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0