Lite ändring i planen

Vart lite ändring i min fina plan idag ;)

Borstade först zoogin och gick med honom lite på gången. han var bättre idag så det var skönt :)

Sen red jag ut på Socka som var fin fin :D

 Sen Kom Maddeeeeeeeis med Caramell och hoppade honom lite, Myssiiiggg ponny! :D

 Madde tog även nått hinder så hennes fot är in princip återställd, Skönt! Saknar den där knäppa bruden någe sjukt, snacka om min andra halva! <3

 Nej nu väntar duschen sen en dejt med John Blund, skööönt ! PussN


Kommentarer
Postat av: Anonym

hörredudu, kort på tungan snart lr? :D

2011-05-25 @ 22:11:47
Postat av: Sandra Jacobsson

Sv: Jaha, vad roligt! Jag har bara varit på föreläsningar med honom, men kan tänka mig att han är bra tränare. Han verkar väldigt pedagogisk :)

2011-05-26 @ 20:17:50
URL: http://sjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0