<3

Var och hälsade på Ladden igår en sväng på kvällen. Det finns inte ord som kan beskriva hur otroligt mycket den hästen betydd för mig. Han var mitt allt. Vi kunde varandra utan och innan och jag saknar den tiden någe sjukt..

När jag bestämmt mig för att leta efter en ny ponny trodde jag aldirg att jag skulle hitta en som ens kunde mäta sig med min underbara vän,  men när jag såg Socky visste jag att ingen kan byta ut Ladden men det kan finnas någon som kan betyda lika mycket.
 Desto fler dagar som går tycker jag mer och mer om min fina ponny och jag litar på honom mer och mer. Jag och Ladden hade 4 år som jag trodde var oslagbara men efter 8 månader med Socky inser jag att jag har haft turen att hitta en ponny som jag vet, kommer betyda minst lika mycket som Ladden gjorde för mig.

 Och det, det känns otroligt!


First Lad <3

Cedergårdens Irish Socks <3


Kommentarer
Postat av: Pauline

Så sant! Du har verkligen hittat världens bästa kompis! En anledning till att jag ej vill ha nån storhäst är att jag vet att jag aldrig kommer gilla nån häst lika mkt som jag älskar socky! Att åka till ett stall och ta hand om en häst som ej va socky fanns knappt i mina tankar! Finns bara en guldfisk o de är socky! Pussguden också;) världens bästa kompis helt klart! Och är säker på att han tycker du är världens bästa kompis också! Kramar

2011-05-22 @ 15:14:19
Postat av: Pauline

Vem vill ha en häst som inte kan pussas liksom ? ;) är ju ett måste i mina ögon haha! Tur att han va lättlärd plutten så han gick att lära;) och nu kommer han aldrig glömma sina trick.. haha!!

2011-05-22 @ 15:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0