Träningen

Var som sagt och tränade igår och red i storhäst gruppen då Josse hoppade Basun i våran ponny grupp.

i början var min ponny allt annat än lydig .. ;) Haha han drog och ignorerade mig fullständigt.
Och det var banhoppning så vi började hoppa en liten mindre runda och sen höjde cissi så fick vi hoppa den en gång till. första var vi mest okoncentrerade men andra rundan hoppa han klockrent! låg på mellan 1-120 vilket är den största rundan jag hoppat på honom och han var jätte fin! Förtfarande ganska stark men det behövs lite tryck för att vi ska komma rätt och så på hindrerna men nu var han lagom stark så vi ändå gick iland med det. Sen avslutade vi med att hoppa en liten omhoppnings bana på tid och vi vann ;) Så nu är vi taggade!

Min fina♥

Första ridpasset på banan när han kommit till mig



In my eyes you are perfect ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0