To do list.

Idag har jag en del att göra. Stallet & Miramis ska fixas, sedan ska jag nog träffa några kompisar och innan det blir allt försent så ska jag försöka plugga ordentligt. Jag ligger otroligt mycket efter just nu- klantigt!

Så såhär kommer min dag se ut:
- Städa mitt rum. Just nu ser det ut som det har vart ett bombnedslag, äckligt. :(
- Till stallet och mocka.
- Försöka rida Miramis i paddocken. Det är mycket snö där dock. Så vi får se om det är skare samt hur underlaget är. Dock så hoppas jag verkligen att det går att rida där.
- Hem igen. Fixa mig. Vidare till friends.
- PLUGGA!!!!!!

Ganska fullt upp, ska försöka hinna uppdatera så mycket jag kan ;)

Haha söt bild på Mirre.

/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0