Stress.

Den här veckan är bara för mycket! Har 100 skol grejer att göra! -.-

Men hästarna idag: Winston joggade jag ut på barbacka. Galet mysigt! :) Var fin och mjuk.

 Sen åkte jag till tirk med Basun och hopptränade. Gick bra med tanke på att jag inte suttit på honom sen i somras ;) Jobbade mycket med linjer och anslutade med en liten bana :)

Sen när jag kom hem Red jag ut Socky och.... galopperade en bit :D Han var jätte fin igår så travade ganska mycket för att lixom "testa" Hur har skulle reagera på det idag och det kändes absolut ingenting! Så himla skönt. Så idag travade jag på ganska ordentligt och galopperade lite i båda galopperna och det kändes jätte bra! :)

nu väntar so böckerna ;)

//Johanna


Ska nog försöka släpa med min kära syster till stallet i helgen för lite nya bilder eller vad säger ni? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0