resultat

Basun: Red bara för att komma runt då han blir galet osäker på tävling och ca hela förra sesongen kanske vi kom runt 2 tävlingar. Men kom runt med 2 stopp så är jätte nöjd!:) Galet bra flyt och känsla! Fina
Socky: Asså den framridningen!!!!! Han var så fin!!!!! Den kan jag leva på länge ;) Lydig men ändå framme och ihop,,, Nej han var perfekt då, precis så som jag vill ha honom alla dagar! Men iaf på banan hoppade han fint och väntade bra. 0+8 fel med två retliga nedslag på 2 räcken. Det vart lite springit och så men jag är så nöjd med min kung! <3

Så dagen sammanfattas med, inte bästa resultatet på "papper" Men jag är nöjd och hästarna kändes så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0