Plugga plugga plugga! Har jag nämnt att ja måste plugga?

Jag har helt galet mycket i skolan nu! Men red iaf hästrna imorse och det gick fin fint :)

Socky fick skritta i ca 45 minuter och han var lika pigg idag som igår! Red sen Winston och han var fin men lite övertaggad/nervös pga utav stormvindarna ;) En sväng i diket och sen vart han galet fin!

 Hihi nu väntar jag på maten sen ska jag till Johanna och vara lite Social med mina vänner. Men på vägen dit ska jag släppa in hästrna, nörd som man e? ;) Så det kommer inte bli nå mer uppdatering från min men Hoppas Isabelle har nå roligt att skriva! Vi ses imorrn

//Johanna


Sen har jag inte glömt att ni vela ha bild på min vackra tunga, e bara lite seg ;) Men det kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0