Knas ponny!

Det står 4 hästar i stallet där socky står.
 Alla har alltid fått gå tillsammans men nu har Socky och Zoogin lekt så vilt så vi har delat på dom nu när Socky gjorde illa sig och sen ryker det täcken!
Lovar att dom dragit sönder täcken för minst 3 tusen!

Men iaf, Jag skulle leda Winston genom Socky och Nobbans hage för att släppa ut honom med Zoogin som går en hage ner.
Och Socky står längst upp i hagen vid grinden och tittar. När jag släpper Winston vänder Socky och galopperar i full fart mot grinden där jag står :O I full panik släpper jag tråden och han hoppar över den när den ligger på marken och galopperar in till dom och sen drar han och Zoogin iväg genom hela hagen, Helt galna!
 Dom hoppa på varandra och hängde i täckena och vagrade stanna! Jag stog ba, Socky socky!
Haha var skit rädd att han skulle dra upp sträckningen igen. Men till slut galopperade dom upp til grinden och ställde sig bredvid varandra och tittade.
 Så då kunde jag gå och fånga honom men snacka om att han tydligt berättade för mig att han inte var nöjd med den nya hag-indelningen ;) Haha men vågar inte ha dom tillsammans när det är så halt ute och sen blir det alltför dyrt ;) Men när det är torrt och bra ute får dom gå tillsammans igen. Haha min knasboll ;)


vackraste


Kommentarer
Postat av: N

sv: det är du som ser fel, men jag förstår dig för det ser faktiskt ut som det ;)

men jag red med gummisnodd då :)

2011-03-13 @ 21:00:37
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0