Besviken :(

Söndagen vill man bara dra ett sträck över. Men eftersom det är meningen att ni ska följa oss i både medvind och motvind så delar jag med mig i alla fall. För just nu går det i motvind.

Lc: Idag var han verkligen alert, lydig och självsäker- precis så jag vill ha honom.
På banan bjöd han på hinderna och hoppade stooort och luftig med grymt mycket rygg! Var inte i en ända bom, vi hoppade mur, plank osv. Det rörde honom inte i ryggen. Det var bara en clearroud. ;)
Lb:
I denna klass var han lite tröttare, men satte upp honom i ett högt tempo, han hoppade 1an och 2an så fiiint! Det var en klurig sväng till tvåan men han fixade den verkligen galant. Sedan när vi kom mot trean så är han mjuk, fin, stadig, bra tempo, vi har rätt distans. Så ba POFF. Tvärnitar, en sån jäkla ful, samtidigt som han vrider bort kroppen. Så jag ramlade av- igen. Denna var dock värre än heby. Han stannade liksom på vägen upp, om ni förstår? Så ja, vi blev uteslutna.

Jag tänker inte ge upp!


/Isabelle





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0