Resultat

Lördag: Lc , hade ett ner. Helt okej känsla så jag är nöjd :) Lb, Kom jätte nära på 2an så drog med den rev även 1 o 2 i kombinationen men han hoppade kung och den kändes bättre än lcn så nöjdare ;)

Söndag: Ld, Basun , fick 3 stopp gjorde omstart var felfri, kändes bra :) Lc, farlig mur på banan som han vägrade hoppa. Men kom över ett hinder innan jag gick ut så är nöjd då förut han börjat stanna har allt låst sig men nu hoppade han och utan den där muren skulle vi nog kommít runt.. Nöjd :) 

Lb socka, ÅÅÅÅHHHHHH Han hoppade som en jävla känguru!!!!!!! Var klockren fram till sista kombinationen och då kom vi fel, jag såg ett större avstånd och lättade socky stanna och slog nosen i hindret pch drog i backen jag for av. Men har aldrig ridit en sån bra runda på honom!! DEt var verkligen världes aha känsla! vart bara , men varför har jag inte ridit så här innan ? Nej det vart verkligen ett stort steg frammåt.

 Nu är jag mer taggad än någonsinn men är tyvärr ett uppehåll på 6 veckor nu då det inte finns någe tävlingar men ska ev starta någon dressyr :)



Det här kommer bli bra, det vet jag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: Jag skickar dom på mejlen :) Du behöver inte betala något ^^

2011-07-04 @ 12:07:44
URL: http://splach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0