Hemma hemma hemma!

Nu är jag hemma efter en liten semester tripp med min konstiga släkt här i huset :) Åkte igår och kom hem idag, skönt? JA! hehe.

 Masa iaf dressyr på mitt fina djur igår och det gick så galet konstigt förbannat bra!!!!!!!!!! Han är väl för underbar?! Jobbade iaf på en 8 i både skritt , trav och galopp. Red en ganska liten volt i galoppen och han gick kvar i världens bärigaste förvända galopp! Trotts att jag satt och trimmade lite byten i början. TAgga dressyr tävling fan :D

Hehe nu ska jag lugna mig. Idag ska han stå men måste upp och hälsa på honom en  snabbis ikväll då jag börjar få Socky abstinens efter inte ens en dag :O Heheehehehehhehehehhehehehe cp.

svängde även in på hööks en sväng och fick lite grejs med mig hem. Bild   kommer sen :)



kärlek


Kommentarer
Postat av: Ina - http://gavl.blogg.se

Tack så hemskt mycke:-)

Hehe, evelina får tycka som hon vill. Att vi har olika åsikter är väl helt naturligt :-D

Grymt fin blogg och jag kommer garanterat fortsätta läsa

Kram Ina hildebrand :-D

2011-07-16 @ 21:30:00
URL: http://gavl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0