Hej kompisar!

Jag har precis städat mitt rum. Duktig tjej ? Vart fint iaf ;)

 Var nere i stallet imorse och red min stjärna. Red ut med Elin och Eve och det gick ganska bra.... Haha nej men Ari och Socky var arga på varandra och sen när vi galoppera hem så la Socky i högsta växeln och lät som han höll på att spricka, frusta som en jädra elg så Ari tyckte han var jätte konstig ;)
 Hehe sen när vi sakta av frågade Eve(som körde sist) om jag hållit på att ramla av för det sett ut så,, hehe det ända jag försökte göra var att få hejd på min galopp häst ;) men han var söt som alltid.

Fixa sen klart Socky samt putsade och sen fota jag och Josse lite sen åkte jag hem.

Ska ner till stallet ikväll och ta in Socky då det ser ut att kunna bli regn och skönt för han att vila sig lite då han ska hoppa imorgon :)

Peace out!


Nåå, Vill ni se bilderna ???


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa!

2011-07-22 @ 17:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0