...

Har inte myckt motivation att blogga just nu som ni märker i mina ap tråkiga inlägg..

Men Denna vecka ska Socky få gå ganska chill och sen ridas normalt i helgen då det är träning på tisdag för ny tränare..
Åh vill verkligen inte byta tränare!!!!!! Men Cissi har blivit erbjuden ett bra jobb på Högbo och det ligger Mycket närmare än Tirk så förstår att hon valde det men det suger så jävla hårt!

 Det är inte det att jag inte tror att en annan tränare kan vara bra utan det är det att Cissi är världens bästa tränare och man provar många olika för att hitta den som passar en bäst och nu har jag gjort det och vill inte byta då!!
Hon är inte bara min tränare utan en sån stor inspiration och absolut en av mina förebilder. Hon är intresserad och possitiv och helt enkelt den perfekta tränaren.. Om jag någonsinn blir en del av så duktig som Cissi är , blir jag glad.

Har gjort många av mina prao veckor där och då inser man hur hårt hon verkligen jobbar. Har tränat för henne jätte länge och utvecklat så sjukt under den tiden.

 Nej nu ska jag sluta deppa men att bli tvungen att byta tränare är en av de sämsta saker som kunde hända nu.


En utav mina stora förebilder, lätt.


Kommentarer
Postat av: agnorr

Vet hur ska vi klarar oss? :`(

2011-07-06 @ 09:46:02
Postat av: Sofia

Vem blir den nya tränaren då? :)Kommer det komma någon ny tränare till TiRK? Men, varför åker du inte upp till Högbo då och tränar för Cissi? ;)

2011-07-06 @ 12:19:48
URL: http://sofiaolssons.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0