Hej (:::

Spenderade hela dagen i stallet idag.

örjade med att ta ut alla hästarna imorse samt mockaoch fixa i stallet. Sen skrittade jag Marinette, sen fick Zoogin jogga en sväng innan Pauline och Eva kom och hälsade på! Vi var ute på en prooomenaad i typ 1 h samt pussa massa på guld ponnyn!

 Sen åkte jag hem och åt mat innan jag åkte ner och nattade hästarna.

 Imorgon blir det stallet tidigt på morgonen och ska rida en ponny då sen blir det stan och nyårs klännings köp(förhoppningsvis) sen blir det nog ponny nummer 2 på kvällen (:

 På fredag ska jag och mamma packa in båda i transporten och bege oss till ett ridhus. Lite ev bom trimm ligger på schemat men vi får se :) nej nu ska ja rulla vidare, puss på er!


hahha en vacker pingvin bild från mormors och morfars data ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0