Ajj....

Hehe sitter med extrem smärta i benet, armen, ryggen, nacken, huvet samt magen.
hehe hopptränade igår och det gick extremt bäst förutom att jag flög in i väggen... ;)

Vi skulle rida genom en stutts med 5 hinder sen 2 galopp språng fram till en oxer,,,,,, utan att hålla i tyglarna.

 Vi gjorde det och Socky var jätte duktig! Men sen när oxern vart lite högre hoppade han lite till vänster och då lag Linda upp en bom på hindret för att få honom rakare. Så fick jag komma igen. Socky hoppade hur stort som hellst så när vi landade hamnade jag på sidan och då vart min nudii jätte rädd och for iväg i världens fart, jag hängde mig fast hela vägen till hörnet kom och Socki svängde, då klara ja inge mer ;)

 Så jag flög med världens fart rakt in i väggen. Mindre skönt kan jag säga. Tappade luften och slog mig ganska mycket, men efter jag återhämtat mig hoppade jag upp igen och red klart träningen och vi förtsatte lika bra som innan kraschen, Så det var en perfekt träning förutom kraschen, men inte helt fel att flyga av på grund av att ponnyn hoppar så extremt, faktiskt ;)

Hehe men känner mig rejält mörbultad idag, men men smällar man får ta som ryttare.
nu ska jag ner till stallet och gå en promenad med mina små pluttar :) Tar med båda på samma gång så jag inte behöver gå dubbla gånger då mitt ben lider av kramp ;)


Bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0