God kväll!

Hejsan :)

 Imorse packade jag in min plutt i transporten och drog iväg till ridhuset men mamma, syster och även Basun som skulle provridas. Provridningen gick bra och tjejen var jätte gullig så dom kommer nästa helg igen!
Men tillbaka till Socky, Jobbade lite dressyr idag. Lydnad och sånt. Han var fin men lite o jobbad men i slutet lossnade han bra :) Tog även ett skutt genom en 5 och en halva som stod framme då jag inte kunde hålla mig ;) (a) Haha Socky tyckte det var mycket roligare än att harva dressyr ;) Sen har jag inte gjort mycket mer idag. Skönt! Nu ska jag duscha och så då det är bajs skola imorgon. Puss


Charmtrollet mitt<3

Har även helt bloggtorka. Vad vill ni läsa ?


Kommentarer
Postat av: Chappe

Om gräsets historia vill jag läsa om!

2011-04-05 @ 10:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0